Prosta i szybka rejestracja dzięki Asystentowi Pacjenta
Pacjenci szpitala, którzy chcą zarejestrować się na wizytę w poradniach specjalistycznych, zyskali nowe możliwości dzięki Asystentowi Pacjenta. Umówienie się na wizytę lub uzyskanie potrzebnych informacji nigdy nie było jeszcze tak proste i szybkie. Odtąd otwierają się nowe możliwości kontaktu za pomocą wiadomości mailowych lub formularzy kontaktowych na stronie internetowej szpitala.
Za pomocą Asystenta Pacjenta na stronie www placówki możesz:
- szybko zgłosić swoją sprawę w dowolnym temacie do rejestracji za pomocą formularza kontaktowego,
- wysłać skan lub zdjęcie dokumentów, w tym swojego skierowania,
- zamówić rozmowę telefoniczną z pracownikiem rejestracji, który po otrzymaniu zgłoszenia, zadzwoni na podany numer telefonu najszybciej, jak to będzie możliwe,
- sprawdzić wszystkie potrzebne informacje, które zostały w przejrzysty sposób zaprezentowane w widgetcie Asystenta Pacjenta.
Asystent Pacjenta to platforma komunikacji internetowej między pacjentami a rejestracją medyczną szpitala. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii zbędne staje się oczekiwania w kolejkach do rejestracji osobistej czy telefonicznej.
Nie każda sprawa wymaga bezpośredniej rozmowy z pracownikiem rejestracji. Pacjenci mogą w wygodnym dla nich momencie zadać pytanie i uzyskać odpowiedź z potrzebnymi informacjami lub zgłosić potrzebę kontaktu ze strony pracownika w późniejszym czasie.
Asystent Pacjenta to rozwinięcie funkcjonującego już w szpitalnej rejestracji call center o dodatkowy kanał komunikacji internetowej. Dotychczas pracownicy rejestracji jedynie odbierali telefony pacjentów, od teraz kontakt z nimi jest możliwy także za pomocą wiadomości mailowych czy przygotowanych formularzy na stronie www szpitala.
Każde zgłoszenie poprzez formularze kontaktowe w specjalnym widgetcie (dostępny po kliknięciu w ikonę w prawym dolnym rogu strony internetowej) otrzyma indywidualny numer sprawy oraz zostanie przekierowane bezpośrednio do pracownika rejestracji.
Asystent Pacjenta został przygotowany z myślą o szybkiej i intuicyjnej obsłudze. Czytelne grafiki oraz przejrzysty układ treści pozwalają na szybkie odnalezienie potrzebnych informacji. W przypadku chęci kontaktu każdy formularz kontaktowy posiada wyraźnie zaznaczone pola, w których należy podać swoje dane kontaktowe, a także zostawić dłuższa wiadomość pisemną z opisem swojej sprawy.
Pacjenci mają możliwość wyboru drogi, jaką otrzymają odpowiedź od zespołu rejestracji. Może być to mail, telefon lub SMS w zależności od rodzaju zgłoszonej sprawy.
Dzięki możliwościom Asystenta Pacjenta pacjenci mogą ominąć kolejki oczekujących i zgłosić swoją sprawę, mając pewność, że w stosunkowo krótkim czasie uzyskają potrzebne informacje lub ich sprawa zostanie przekierowana do właściwego pracownika, który nada jej bieg.
Sprawdź możliwości Asystenta Pacjenta, wysyłając bezpośrednio wiadomość mailową lub klikając w ikonę w prawym dolnym rogu strony internetowej.