4 października ruszyła cross mediowa kampania „Rak to nie wyrok. Siła nowoczesnej medycyny” przygotowana przez wydawnictwo Warsaw Press.
Partnerem Merytorycznym wydarzenia zostało min. Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej oraz Polska Unia Onkologii. Celem kampanii jest szeroka dyskusja na temat realiów związanych z Polską Onkologią, niezbędny kierunków zmian oraz osiągnieć medycyny w zakresie walki ze schorzeniami onkologicznymi.
Czy Polska Onkologia zmierza w dobrym kierunku? Jak przedstawiają się wyniki leczenia onkologicznego w Polsce na tle innych krajów UE? Które elementy pakietu onkologicznego wymagają natychmiastowych zmian oraz które grupy pacjentów onkologicznych wciąż pozostają bez szans na leczenie?
To tylko kilka spośród zagadnień, które przedstawiono w ramach kolejnej edycji kampanii edukacyjnej „Rak to nie wyrok. Siła nowoczesnej medycyny” przygotowywanej z okazji Światowego Dnia Onkologii.
Kampania ukazała się wraz z Gazetą Wyborczą 4 października we wtorek.
Więcej pod linkiem: http://warsawpress.com/projekty/raktoniewyrok041016.pdf