Media o nas

Przedstawiamy raport „Najbardziej wpływowi polscy onkolodzy”. Analiza powstała na podstawie Web of Science-Core Collection, czyli bazy danych tworzonej przez Thomson Reuters, która indeksuje kilkanaście tysięcy czasopism, monografii oraz materiałów konferencyjnych. Z raportu wynika, że w pierwszej 10-tce najbardziej wplywowych onkologów w Polsce jest prof. dr hab. n. med. Tadeusz Pieńkowski, dyrektor medyczny naszego szpitala. Gratulacje Panie Profesorze. https://www.termedia.pl/mz/Kto-jest-najbardziej-wplywowym-polskim-onkologiem-Jest-ranking,27934.html

4 października ruszyła cross mediowa kampania „Rak to nie wyrok. Siła nowoczesnej medycyny” przygotowana przez  wydawnictwo Warsaw Press. Partnerem Merytorycznym wydarzenia zostało min. Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej oraz Polska Unia Onkologii. Celem kampanii jest szeroka dyskusja na temat realiów związanych z Polską Onkologią, niezbędny kierunków zmian oraz osiągnieć medycyny w zakresie walki ze schorzeniami onkologicznymi. Czy Polska Onkologia zmierza w dobrym kierunku? Jak przedstawiają się wyniki leczenia onkologicznego w Polsce na tle innych krajów UE? Które elementy pakietu onkologicznego wymagają natychmiastowych zmian oraz które grupy pacjentów onkologicznych wciąż pozostają bez szans na leczenie? To tylko kilka spośród zagadnień, które  przedstawiono w ramach kolejnej edycji kampanii edukacyjnej „Rak to nie wyrok. Siła nowoczesnej medycyny” przygotowywanej z okazji Światowego Dnia Onkologii.

Kampania ukazała się wraz z Gazetą Wyborczą 4 października we wtorek.

Kategoria : Aktualności, MediaPaździernik 5, 2017

III ODSŁONA OGÓLNOPOLSKIEJ KAMPANII  DIAGNOSTYKA JAJNIKA – MIŁOŚĆ? PEWNIE! ALE ZDROWIE PRZEDE WSZYSTKIM! kwiat kobiecosci A4 89% mężczyzn wie, że kobiety powinny regularnie chodzić do ginekologa na badania kontrolne. Niestety najwięcej wątpliwości budzi USG dopochwowe, częściej niż co dziesiąty mężczyzna uważa, że nie ma konieczności wykonywania tego badania regularnie. Wynika to prawdopodobnie z braku wiedzy na czym polega i czemu służy to badanie. To fragment wyników badań pt. „Zdrowie przede wszystkim”, jakie przeprowadziła na zlecenie Kwiatu Kobiecości firma IQS, które dotyczyło zagadnień związanych z nowotworem jajnika. „Wyniki badań firmy IQS, z którą współpracujemy już od lat, utwierdziły mnie w przekonaniu, że tegoroczna odsłona musi być skierowana do mężczyzn – stwierdza Ida Karpińska, Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. – Co dziesiąty mężczyzna w ogóle nie jest wprowadzany w temat zdrowia intymnego swojej partnerki, a co gorsze, połowa z badanych mężczyzn w ogóle nie wie, jakie badania profilaktyczne należy wykonać w kierunku nowotworów kobiecy

Kategoria : Aktualności, MediaPaździernik 3, 2017